امیدوارم این حضور تماشایی نشانه‌ای باشد برای مسئولینی که می‌خواهند کشور را با نظرات جان لاک و اسمیت و فروید اداره کنند و بدانند که بشر همیشه به فطرت اصیل خود برمی‌گردد و نسخه‌پیچی برای مخلوقات خداوند جز با دستورالعمل‌های الهی میسور نخواهد بود
کد خبر: ۱۰۹۲۱۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۲ 12 February 2023

به  گزارش تابناک مازندران ، دکتر مصطفی بازوند فرمانده سپاه بابلسر درپی حضور تماشایی و کم‌سابقه مردم شهرستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با انتشار پیامی از آنان قدردانی کرد. 

 پیام قدردانی فرمانده سپاه بابلسر از حضور پرشور مردم شهرستان بابلسر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۱  

بسم الله الرحمن الرحیم
"وَلَا يَحْسَبَنَّ الَّذِينَ كَفَرُوا سَبَقُوا ۚ إِنَّهُمْ لَا يُعْجِزُونَ"

حضور تماشایی و بی‌سابقه و دشمن‌شکن مردم شریف شهرستان بابلسر، یک بار دیگر غلط بودن نظام محاسبات ذهنی دشمنان انقلاب اسلامی را به رخ دنیا کشید.

در راهپیمایی امسال بی‌سابقه‌ترین جمعیت در طول ۴۴ سال گذشته انقلاب اسلامی در شهرستان بابلسر رقم خورد.

در دوران جاهلیت مدرن، ابزار تبیین و روشنگری مهم‌ترین سلاح مقابل اهالی تحریف و دروغ و زر و و زور و تزویر است و این حرکت نشان داد که حقیقت برای مردم روشن گردید.

یک‌بار دیگر عقلانیت بر شهوت پیروز شد، اهالی جاهلیت مدرن به سردمداری غرب به دنبال تحریک شهوات بودند تا از طریق آن عقلانیت انسان‌ها را مسخ نموده و مقابل ایران قوی قرار دهند و او را تجزیه کنند، اما باز هم مردم شریف ایران اسلامی إِنَّهُمْ لَا يُعْجِزُونَ را اثبات کردند.

امیدوارم این حضور تماشایی نشانه‌ای باشد برای مسئولینی که می‌خواهند کشور را با نظرات جان لاک و اسمیت و فروید اداره کنند و بدانند که بشر همیشه به فطرت اصیل خود برمی‌گردد و نسخه‌پیچی برای مخلوقات خداوند جز با دستورالعمل‌های الهی میسور نخواهد بود.

استفاده از نسخ غربی نتیجه‌های یکسانی بر زندگی مردم خواهد داشت، اگرچه دولت‌ها برچسب لیبرالی داشته باشند یا انقلابی.

عمق ایمانی مردم عزیز ایران اسلامی ثروت بزرگی‌ست که هروقت ارتباط پدیده‌ها با کفر و جاهلیت مدرن برای افکار عمومی آشکار شود، مردم در سطحی جدید بسیج خواهند شد.

دست بوس مردم عزیز و بابصیرت
مصطفی بازوند
فرمانده سپاه بابلسر 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار